סיפורים אמיתיים של הלקוחות שלנו
אחד הלקוחות שלנו, בן 50 פלוס, עבר צנתור לפני כמה חודשים. זה גרם לו להפסיק לעבוד לתקופה ממש ארוכה, חצי שנה בערך. ימי המחלה שלו נגמרו מהר והוא נשאר בלי הכנסה. בתור גבר עם משפחה והתחייבויות, המצב היה ממש לא פשוט.
אז הגשנו בשבילו תביעה לחברת הביטוח לפיצוי כי הייתה ברשותו פוליסת מחלות קשות. זה לקח הרבה זמן והיינו צריכים להשלים מסמכים שוב ושוב. אבל לא ויתרנו, דיברנו ישירות עם מנהלת מחלקת התביעות, והגענו עד לחתם הראשי של החברה. בסוף הצלחנו להשיג לו את הפיצוי המלא של 100,000 שקל. וזה למרות שהחסימה בעורקים לא הייתה מעל 60% כמו שדרוש בפוליסת המחלות הקשות שלו על מנת לקבל פיצוי כלשהו. פשוט נלחמנו עד הסוף בשביל מה שמגיע ללקוח שלנו ולפנים משורת הדין הוא קיבל את מלוא הפיצוי ולא פיצוי חלקי.
יש לנו מבוטחת מקסימה, שעברה ניתוח הגדלת חזה עם שתלים בגיל 18 עקב עיוות מולד. אבל לפני שנתיים היא חלתה במחלה אוטואימונית, המחלה גרמה לדלקות סביב השתלים והמצב הפך להיות ממש מסוכן. היא הייתה חייבת לעבור ניתוח דחוף כדי להוציא את השתלים לפני שזה יסכן את חייה. הבעיה היא שאחרי שנים עם השתלים, הרקמות נמתחו והיא הייתה צריכה במקביל גם ניתוח מתיחה והזרקת שומן בשל צרכים אסתטיים.
הוצאת השתלים הוא צורך רפואי מובהק שחברת הביטוח הייתה חייבת לכסות, אבל המתיחה והזרקת השומן נחשבות קוסמטיות ולא יכוסו. הגשנו את התביעה, נאבקנו מול חברת הביטוח, הגענו עד לראש מחלקת התביעות והצלחנו לבסוף לקבל גם אישור חריג של עוד 10,000 שקל לעזרה עם החלק הקוסמטי, למרות שזה לא מכוסה בפוליסה. פשוט כי הבנו שזה קריטי לשיקום הנפשי שלה אשר לא פחות חשוב.
יש לנו מבוטחת, שיש לה פוליסת תאונות אישיות בחברת ביטוח שלא עובדת בכלל עם סוכנים, חברה ישירה. כל הקשר שלה אמור להיות ישירות מולם ללא סוכן שיכול לעזור. לצערה, יום אחד היא יצאה לזרוק את הזבל, מעדה על צינור, נפלה ושברה את הכתף.
היא עברה ניתוח וכאשר נפגשנו והיא הפכה למבוטחת שלנו, עברנו על הפוליסות שלה והיא סיפרה לנו על השבר בכתף והניתוחים שעברה בעקבות השבר. מיד הצענו לה עזרה בהגשת התביעה אפילו שהפוליסה נמצאת בחברה ישירה ללא סוכנים והיא סיפרה שכבר היה מישהו שרצה לטפל בתביעה ולקחת 20% מהסכום. מדובר פה בפיצוי צפוי של רבע מיליון שקל! אמרנו לה לשלוח לנו את כל הניירת ושאנחנו נגיש את התביעה. זה באמת לא פשוט מול חברה שאין לך בה איש קשר קבוע, כל פעם מישהו אחר עונה ואתה צריך להסביר את עצמך מחדש. בסופו של דבר לקח המון זמן, אבל הצלחנו להביא לה את הכסף שמגיע לה, בלי לקחת אגורה על הטיפול אבל קיבלנו תמורה טובה יותר- מבוטחת שטופלה כמו שצריך ועם חיוך וסבלנות.
לאחת המבוטחות שלנו, אישה מבוגרת ומקסימה, יש ביטוח בריאות כבר המון שנים. לפני שהגיעה אלינו היא הייתה בקשר עם סוכנת ביטוח אחרת שטיפלה בה. בשלב מסוים היא עברה ניתוח בעיניים, וכששאלה את הסוכנת האם מגיע לה החזר, היא נענתה בשלילה. האישה פשוט קיבלה את התשובה הזו כמו שהיא.
אבל כשהיא הצטרפה אלינו, ועברנו על הפוליסות שלה ביחד והיא סיפרה לנו על הניתוח שעברה בעיניים, גילינו שבעצם כן מגיע לה החזר! אז ביקשנו ממנה להעביר את כל המסמכים, הגשנו את התביעה, והיא קיבלה בסוף החזר חלקי על הניתוח. זה לא היה סכום עצום, אבל עדיין משמעותי. היא לא האמינה איך סוכנת עם רישיון שהיא הייתה מטופלת על ידה בכלל יכלה לפספס את זה. כמה זה חשוב לבדוק את הפרטים הקטנים האלה ולאפשר לאנשים לקבל את מה שמגיע להם מחברות הביטוח
מבוטח מקסים שלנו התחיל תהליך לשינוי מין וכחלק מהתהליך ביקש לעבור ניתוח להסרת חזה. הניתוח הזה יקר מאוד ובמקרים כאלה חברות ביטוח בדרך כלל מסרבות בטענה שמדובר בניתוח קוסמטי. המטרה שלנו הייתה להוכיח להם שזה צורך רפואי לכל דבר. זה דרש הרבה רגישות כדי שהמשפחה תשתף פעולה ותעביר את כל המסמכים הנדרשים, כולל אבחונים פסיכולוגיים.
היינו על הקו עם מחלקת התביעות באופן יומיומי, לא הרפינו עד שההחלטה הגיעה לשולחנם של מקבלי ההחלטות הבכירים ביותר, והבאנו לו בסוף את האישור לניתוח. ההקלה האדירה שהרגיש אחרי ההחלמה הייתה שווה את כל המאמץ. זו זכות אמיתית לתמוך במבוטחים שלנו ולהילחם על הזכויות שלהם.
מיותר לציין ששמרנו על קשר עם המבוטח גם לאחר הניתוח, לאורך ההחלמה ווידאנו שיש לו את כל מה שצריך על מנת להחלים כמה שיותר טוב ומהר.
אחת המשפחות שמבוטחות אצלנו נתקלה בבעיה מוכרת – הבן שלהם נזקק לניתוח כפתורים דחוף באוזניים. הם כבר התרגלו לתור הארוך של חצי שנה ויותר דרך קופת החולים. אבל ברגע ששמענו מה קורה, הזכרנו לאמא שיש להם ביטוח בריאות פרטי שרכשו דרכנו וניתן לבצע את הניתוח דרך הביטוח הפרטי עם תור ממש מקוצר. רק מה? הבעיה הזו לא הופיעה במפורש בהצהרת הבריאות המקורית שמילאו כי האבא בתום לב שכח לציין זאת. אז מה עשינו? פשוט נלחמנו בשבילם. הגשנו את כל הטפסים הנדרשים, התעקשנו, ולא ויתרנו עד שקיבלנו אישור לממן את הניתוח המיוחל.
תוך שבוע וחצי מהפנייה שלהם, הילד כבר היה בחדר הניתוח, במקום לחכות חודשים ארוכים. וכל זה מבלי שהמשפחה תצטרך להוציא שקל מהכיס.
שמחנו מאוד על המאמץ הזה שחסך להם המון זמן, כאב וכסף. כי בשבילנו לקוחות זה קודם כל בני אדם שצריכים עזרה, ואנחנו פה בדיוק בשביל זה.
קומיוניטי היא סוכנות שעושה ביטוח אחרת. במקום להתייחס ללקוחות כעוד מספר פוליסה, אנחנו באמת מקשיבים ומבינים מה חשוב לכל אחד. מתוך הקשבה והבנה של מה שחשוב לכם, אנחנו בונים פתרונות ביטוחיים ופיננסיים שיתאימו לחיים שלכם בדיוק.
ימים א’-ה’
18:00 – 9:00
ימי שישי וערבי חג: סגור